marți, 23 iulie 2013

La Galeria "Deisis”, Targu-Mures Frumoase flori cu... Fábián-Bárbuly Margit



- Social -
nr. 133 / 10 Iulie, 2013

Trecator duminical fiind in Piata Trandafirilor din municipiul Targu- Mures, inspre orele amiezii zilei de 7 iulie a.c., m-am oprit in fata usii de intrare in Sectia pentru copii a Bibliotecii Judetene Mures. Am privit un afis expozitional. In dreapta usii, una deschisa, cu un alt afis expozitional. Deschisa fiind, am intrat impreuna cu Ilarie Gh. Opris. Am intrat deci in Galeria "Deisis” de la parterul Palatului Culturii, unde am reintalnit-o pe artista plastica Fábián-Bárbuly Margit. Era in intimitatea tablourilor sale expuse pe simeze, lucrari care fac obiectul expozitiei personale, deschisa pentru public, luni, 8 iulie, zi in care cea despre care vorbim a facut act de prezenta la SovataBai, la tabara de pictura "Casa Raditoiu”, alaturi de 13 membri ai AAP Mures si ai Sucursalei Targu-Mures a Uniunii Artistilor Plastici. Pe simezele Galeriei "Deisis”, Fábián-Bárbuly Margit expune 20 de lucrari care redau in totalitate flori. Frumoase flori realizate in maniera plastica si moderna. "Artista picteaza flori intr-o gama simpla, flori cu multe si rafinate pete de culoare, care fac un concert din tablourile sale”, scrie pe ultima pagina a pliantului color artistul plastic profesionist si muzeograful expert, prof. Vasile Muresan. Expozitia este deschisa pana pe data de 9 august 2013. Faceti-va timp liber si pentru a viziona florile (transpuse plastic) pictoritei Fábián-Bárbuly Margit!

B. DORIN

Sursa: http://www.cuvantul-liber.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu