miercuri, 22 iunie 2011

Vasile Muresan si-a pus sufletul... pe sevalet






Foto: Vasile Muresan - artist plastic, Baia Mare (c) eMaramures.roArtistul Vasile Muresan si-a expus azi, 20 iunie, la galeria Millennium 2 din Baia Mare, mai multe picturi reunite in expozitia “Anotimpurile sufletului”, care surprind peisaje inspirate indeosebi de culorile toamnei si iernii, in care autorul spune ca se regaseste.

“Eu ma simt in toamna, o toamna bogata in culoare, poate pentru ca nu sunt sarac sufleteste. E o toamna in care simt ca frunza mea incepe sa cada si care mai apoi va face loc iernii sufletului meu”, a spus Vasile Muresan.



 
Foto: Vasile Muresan - picturi (c) eMaramures.ro
Artistul sustine ca se contopeste cu culorile, iar ceea ce picteaza sunt „trairile” sufletului sau. “E ca si cum mi-as stoarce sufletul pe paleta si in loc de sange ar iesi culori. Ceea ce am pictat eu sunt trairile mele. Eu pictez cu mine insumi, pensula e doar un instrument. Anotimpurile acestea nu sunt doar niste anotimpuri vazute de mine ci anotimpurile traite de mine, anotimpurile sufletului”, le-a explicat Vasile Muresan celor prezenti la vernisaj.

Expozitia de la Galeria Millenium II din Baia Mare ramane deschisa publicului pana in 30 iunie. 


Sursa: http://www.emaramures.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu